Multibank logowanie – jak zalogować się do Multibank?

0
85

Nieograniczony dostęp do rachunku bankowego to jeden z wyznaczników atrakcyjnej oferty. Klienci dawnego Multibanku często zadają sobie pytanie – jak zalogować się na swoje konto, skoro obecnie są już klientami innej placówki, czyli mBanku? W artykule spróbujemy odpowiedzieć na wszelkie pytania związane z tym tematem.

Rachunek w Multibank logowanie

W momencie przeniesienia rachunku z dawnego Multibanku do mBanku każdy klient otrzymał możliwość kontrolowania swojego rachunku za pomocą serwisu bankowości elektronicznej. Jeśli więc do tej pory klient logował się za pomocą określonego loginu, powinien on działać także na stronie mBanku. W przypadku nieprawidłowości należy skontaktować się z infolinią (mLinia) i wyjaśnić problem. W celu zalogowania do serwisu wystarczy wejść na główną stronę mBanku, a następnie kliknąć przycisk „Zaloguj”, umiejscowiony w prawym, górnym rogu, skąd zostaniemy przekierowani na bezpieczną stronę logowania.

Klienci dawnego Multibanku mieli możliwość zalogowania się do serwisu również numerem karty, co dla wielu użytkowników okazało się bardzo wygodnym rozwiązaniem. Nowy serwis również umożliwia taką opcję, ale pierwsze logowanie do nowej platformy musi odbywać się za pomocą identyfikatora klienta. Jeśli przebiegnie pomyślnie, można samodzielnie włączyć usługę logowania numerem karty płatniczej. Odpowiednie ustawienia znajdują się w panelu użytkownika. Jeżeli jednak nie jesteśmy w stanie przypomnieć sobie identyfikatora klienta, najkorzystniej będzie zamówić nowy pakiet aktywacyjny. Unikniemy w ten sposób niepotrzebnego zamieszania spowodowanego błędnymi próbami logowania i zablokowania dostępu.

Bezpieczne logowanie do serwisu

Zarówno numer PIN niezbędny do wypłat gotówki z bankomatu, jak i hasło do bankowości elektronicznej powinny być pilnie strzeżone przed nieodpowiednimi osobami. Tych ważnych danych pod żadnym pozorem nie powinno się zapisywać na kartach płatniczych, trzymać w portfelu czy w notatkach niezabezpieczonego telefonu.

Warto mieć też na uwadze, że platforma bankowa nie wysyła do klientów drogą e-mailową, pocztową czy przez wiadomości SMS próśb o udostępnienie hasła. Jeśli przydarzy nam się taka sytuacja, sprawę koniecznie trzeba zgłosić do odpowiednich jednostek – skontaktować się z infolinią banku lub policją. Podejrzane, elektroniczne przesyłki mogą łudząco przypominać komunikaty wysyłane przez rzetelną firmę, dlatego należy zachować szczególną ostrożność. Nigdy nie klikajmy w linki wymagające od nas podania wrażliwych danych, jeśli nie jesteśmy pewni co do źródła ich pochodzenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here