Getin Bank to nowoczesny bank, który cieszy się sporą popularnością w naszym kraju. Oferuje szeroki zakres usług bankowych w ponad 400 oddziałach własnych, a także bankowość elektroniczną oraz mobilną. Każdy klient banku ma dostęp do elektronicznej wersji swojego konta, skąd może sterować operacjami w łatwy i wygodny sposób. Warto jednak wiedzieć, w jaki sposób po raz pierwszy zalogować się do Getin Banku.
Co można zyskać poprzez bankowość mobilną?
Obecnie każdy bank oferuje dostęp do bankowości mobilnej, takie rozwiązanie stało się modne i wyjątkowo praktyczne. W końcu posługujemy się urządzeniami mobilnymi z dostępem do Internetu, dlatego możliwość sprawdzenia konta bankowego w dowolnej chwili okazuje się bardzo komfortowe. W ten sposób można zlecać przelewy, sprawdzać saldo, zakładać lokaty lub składać wnioski kredytowe. Wszystkie te usługi można mieć nawet bez wychodzenia z domu, a już na pewno bez konieczności stania w kolejce w placówce banku.
Getin Bank – logowanie po raz pierwszy krok po kroku
Logowanie do Getin Banku po raz pierwszy nie powinno nikomu sprawiać problemów, chociaż należy postępować zgodnie z instrukcją. Najtrudniejsze jest pierwsze logowanie, każde kolejne jest już znacznie bardziej uproszczone. Wystarczy jednak postępować krok po kroku, zgodnie z instrukcją.
Klient posiadający konto w banku powinien wejść na stronę internetową www.getinbank.pl. W prawym, górnym rogu znajduje się przycisk „zaloguj”, w który wystarczy kliknąć. Zostaniemy odesłani do strony logowania i poproszeni o wpisanie loginu lub aliasu. Można znaleźć go zarówno w wiadomości powitalnej otrzymanej od banku na podany adres e-mail, jak i na zawartej umowie.
Kolejny krok to podanie hasła startowego do logowania, które zostanie wysłane przez bank poprzez wiadomość SMS, w trakcie pierwszego logowania. Zwykle powinno ono znaleźć się w skrzynce od razu, czasem jednak może pojawić się konieczność oczekiwania na nie maksymalnie przez kilka kolejnych minut.
Bank poprosi klienta o ustalenie nowego, własnego hasła do logowania. Hasło powinno składać się z 10-20 znaków, w skład których wejdzie duża litera, mała litera i co najmniej jedna cyfra. Hasło nie może zawierać znaków specjalnych ani polskich znaków. Należy wybrać hasło, które łatwo jest zapamiętać i oczywiście takie, które daje odpowiednio wysoki poziom bezpieczeństwa. Klient banku może zdecydować, czy przy kolejnym logowaniu będzie podawać hasło w całości, czy tylko jego poszczególne znaki. Jednocześnie warto zmienić hasło do bankowości telefonicznej.
Po zalogowaniu można również wybrać opcję własny login, dzięki czemu można ustawić wybrany login do kolejnego logowania się do bankowości elektronicznej. Na tym proces pierwszego logowania się kończy- każde kolejne będzie wymagało jedynie podania loginu i hasła, co zajmuje kilkanaście sekund.
Dodaj komentarz