Jak zalogować się do Eurobanku?
Logowanie do bankowości internetowej Eurobank jest proste. Nowa wersja strony internetowej umożliwia dostęp do konta osobistego już w kilka chwil. Jedyne co jest potrzebne to dostęp do internetu oraz komputer z przeglądarką internetową.
Aby rozpocząć logowanie należy w przeglądarce internetowej przejść do strony www.eurobank.pl. Po załadowaniu się strony głównej banku, w prawym górnym rogu witryny widoczne jest czerwone pole z symbolem kłódki i napisem „zaloguj”. Na te pole należy najechać kursorem myszki i kliknąć.
Otwierajace się okno logowania jest pierwszym etapem sprawdzenia tożsamości właściciela konta. Osoba logująca się jest proszona o wpisanie identyfikatora, czyli nazwy stworzonej w procesie rejestracji konta bankowego, w polu wpisywania. Po wpisaniu identyfikatora należy kliknąć pole z napisem „dalej” znajdujące się poniżej. Po zatwierdzeniu identyfikatora na stronie pojawi się dodatkowe pole, w które wpisać należy hasło przypisane do konta. Po wprowadzeniu hasła należy kliknąć na pojawiające się pole z napisem „zaloguj się”.
Wprowadzamy dane do logowania
Po wprowadzeniu danych logowania i ich zatwierdzeniu na witrynie ukazuje się konto osobiste kiienta. Logując się w ten sposób klient uzyskuje dostęp do takich informacji jak aktualne saldo, historia przychodów i rozchodów oraz blokady środków na koncie. Ponadto klient korzystając z internetowej wersji banku może robić przelewy, tworzyć zlecenia stałe oraz uzyskać dostęp do swoich danych takich jak numer konta bankowego, potwierdzenia przelewów w pliku PDF oraz aktualnej ofercie banku.
System logowania przez internetową bankowość działa płynnie i jest stale aktualizowany aby zapewnić sprawność obsługi i swobodny dostęp do swojego konta osobistego i danych.
Jeśli podczas logowania wystąpią problemy techniczne uniemożliwiające dostęp do internetowego konta bankowego należy skontaktować się z działem obsługi klienta bądź infolinią Eurobanku.
Dodaj komentarz